sábado, 7 de agosto de 2010

El somni de volar

Era un somni, una experiència com cap altre per deixar-se anar, sentir amb la màxima intensitat, volar, veure el món des de dalt.
El 5 d’agost del 2010 era el dia D, el dia que moltes pors quedarien enrere, dalt de l’avió.
Enrere quedarien també moltes hores amb pensaments sabotejadors i una escena reproduïda en la meva ment un i altre cop: la sensació de pànic quan estic a punt de llançar-me i l’instructor m’empeny.
Caiem al buit en uns primers segons inacabables on crido desesperadament fins que m’adono que estic volant i estic viu. No estic sol, tinc a la persona més important de la meva vida en aquell moment a sobre meu, enganxada a mi, dirigint la caiguda i tranquil•litzant-me perquè estengui els meus braços i somrigui. Vull gaudir i passar-m’ho bé els pocs segons que manquen abans que s’obri el paracaigudes. El que filma en vídeo la caiguda em dona la mà i definitivament em relaxo i visc amb intensitat una experiència Carpe Diem inoblidable…
Tot una aventura compartint el pànic i la il•lusió de saltar pels aires amb unes bones amigues, després un bon dinar a la platja de l’almadrava, i 10 dies més de vacances en aquest paradís natural.
Això és el que podria haver estat el 5 d’agost del 2010 de no haver estat per la tramuntana, que em desperta i em fa entendre que tot plegat és tan sols un somni, i que el 5 d’agost no podrà ser com l’havia imaginat.
Potser l’onze de setembre del 2010 sigui la data definitiva a recordar, amb permís de la tramuntana.

3 comentarios:

  1. Enhorabona per la teva valentia i la teva coherència. Una nova demostració de que pots aconseguir el que et proposis!!
    Una forta abraçada,

    Xavi

    ResponderEliminar
  2. Mañana es 11 de setiembre!!!!! no veo las horas de que me cuentes la experiencia terrorífica y porqué no gratificante que vivirás!! jaja yo creo que moriría en el intento, ese instante cuando el instructor te empuja al vacío, ahi mismo quedaría muerta, ja
    Mucha suerte Jaume, de tu seguidora/admiradora b&a

    ResponderEliminar
  3. Mañana es 11 de setiembre!!!!! no veo las horas de que me cuentes la experiencia terrorífica y porqué no gratificante que vivirás!! jaja yo creo que moriría en el intento, ese instante cuando el instructor te empuja al vacío, ahi mismo quedaría muerta, ja
    Mucha suerte Jaume, de tu seguidora/admiradora b&a

    ResponderEliminar